Saturday 6 July 2013

ترنيمة بتحبني - ترانيم الحياة الأفضل للشباب



لما بفكر في الشمس والنجوم
السماء والأرض الهواء والميه وكل الكون
مش باقدر أفهم ازاي دول صنع ايديك
بأمرك الكل صار وأصبح ليك

لكن الأصعب فهمه ازاي بتبص لي
ازاي بكل عظمتك دي بتفكر في
شايف كل لحظة وساعة بتمر بي
وف وسط كل الناس عينك علي


أنا أبقى ايه؟ أنا ابقى مين؟
عشان إله الكون يعرفني؟
أنا واحد من ملايين اللي عايشين
اخترت تشوفني وتميزني مش لأي حاجة في
لكن علشان حبك عظيم
بتحبني 

لما ببص لنفسي وأشوف كل إللي في
باخجل آجي عندك بخاف تقسى علي 
حاولت كثير أتغير قبل ماجي ليك 
نسيت إن عندك وحدك التغيير 

دايماً بانسى إن غفرانك مالوش حدود  
وعلشان حبك لي بس أنا لي وجود
أنا مستهلش أعيش حياتي عند رجليك
وإنت بتطلب مني أبقى بنت ليك 


أنا أبقى ايه؟ أنا ابقى مين؟
عشان إله الكون يعرفني؟
أنا واحد من ملايين اللي عايشين
اخترت تشوفني وتميزني مش لأي حاجة في
لكن علشان حبك عظيم
(2) بتحبني 
(2)





No comments:

Post a Comment